مصاحبه آرشیو خبر ها
فکر می کنم کمک کردم که مردم توز را فراموش کنند ، فروتنی رختکن یوونتوس غافلگیرم کرد

فکر می کنم کمک کردم که مردم توز را فراموش کنند ، فروتنی رختکن یوونتوس غافلگیرم کرد

پائولو دیبالا با وجود داشتن فصلی درخشان در ابتدای حضورش در یووه راضی نیست و می گوید به بردن عادت کرده و می خواهد به پیروزی ادامه دهد.

 

دیبالا در گفت و گو با لاناسیونِ آرژانتین این چنین گفت:

 

حقیقت این است که وقتی به اهدافتان می رسید، ترمز گرفتن سخت خواهد شد. وقتی به بردن عادت می کنید، دوست دارید به پیروزی ادامه دهید و این خوب است، من عناوینی را کسب کردم، اما حقیقت این است که من تازه شروع کرده ام. من همیشه اهداف مهمی در سرم داشته ام و می خواهم به قهرمانی ادامه دهم.

 

دیبالا از جاده ای گفت که او را از اینستیتوتو از راه سیسیلی به تورین برد:

 

وقتی به اروپا رسیدم، تنها 18 سالم بود، خوشبختانه اوضاع خوب پیش رفت وگرنه نمی توانستم در 21 سالگی به یوونتوس بیایم. وقتی به پالرمو آمدم، چون گران ترین خرید تاریخ باشگاه بودم، زیر ذره بین بودم. تلاش کردم که آرامشم را حفظ کنم و نشان دهم که ارزش آن پول را دارم. در یوونتوس فراتر از نامها با غافلگیری دلپذیری مواجه شدم. آنجا گروهی بسیار متواضع و فروتن دارند که از روز اول به من کمک کردند. با من بسیار خوب برخورد کردند و فکر می کنم این نشانه ی یک باشگاه بزرگ است. نام های بزرگ ― این واقعیت که آنها پیروزی های زیادی کسب کردند، مثل بوفون و خدیرا که قهرمان جهان شده اند را کنار بگذارید ― با تجربه و فروتنی شان از هر راهی که بتوانند کمک می کنند. بازیکنانی نظیر بونوچی، بارزالی، کیه لینی و مارکیزیو که برای مدت طولانی در باشگاه بوده اند، به ما یاد می دهند که چطور آنجا زندگی کنیم و اوضاع چگونه پیش می رود.

 

او در مورد شماره ی 21 جادویی یوونتوس گفت:

 

شماره ی بسیار مهمی است. وقتی به اینجا آمدم، پیراهن شماره ی 9 را می خواستم، چرا که از اینستیتو تا پالرمو این پیراهنی بود که بر تن می کردم. اما می دانستم که آلوارو موراتا صاحب این شماره است، و وقتی در یک باشگاه بزرگ بازی می کنید باید احترام بگذارید. یووه به من گفت که می خواهد پیراهن شماره ی 21 را به من بدهد، من کمی تحت فشار قرار گرفتم، چرا که سال قبل پیرلو صاحب این شماره بود، اما خوشبختانه اوضاع خوب پیش رفت و در نهایت این موضوع باری روی دوش من نبود. آیا من باعث شدم مردم کارلوس توز را فراموش کنند؟ حالا جای او خیلی در تورین خالی نیست، چرا که ما سال بسیار خوبی داشتیم. من فصل اول بسیار خوبی داشتم، و از تعداد گل هایی که کارلیتوس در سال اولش به ثمر رسانده بود هم فراتر رفتم، پس از این لحاظ مردم کمی او را فراموش کرده اند. اما هِی، تکرار همه ی کارهایی که کارلوس در طول آن سالها انجام داده آسان نخواهد بود، اما در حال حاضر همه چیز برای من خوب پیش می رود.

 

بانوی پیر به ستاره ی جوانش اجازه نمی دهد که در المپیک شرکت کند، آیا او از این تصمیم شگفت زده می شود؟

 

من شک داشتم که به من اجازه ی شرکت بدهند، چرا که وقتی دعوت شدم به من گفتند که «آسان نیست، ما باید با مربی و بقیه ی مدیران صحبت کنیم.» متوجه شدم که دشوار است، زیرا از نظر آنها وقتی که بازی های المپیک در اوج حساسیت است، لیگ شروع شده است، آماده سازی لیگ برای یوونتوس بسیار مهم است. تاتا مارتینو؟ فکر می کنم او باید غافلگیر شده باشد، چون بقیه باشگاه هایی که بازیکنانی با شرایط من داشتند قبول کردند. اما واقعا نمی دانم، چون لیست کامل هنوز مشخص نیست. مطمئنم که مربی منتظر جواب مثبت یووه بود. من هرگز فرصت بازی برای تیم ملی کشورم را نداشتم، اینکه با آها سفر کنم، یک ماه را به هم تیمی هایم بگذرانم و بتوانم بهتر بشناسمشان. کوپا آمریکا و یا المپیک می توانست برای من بسیار مهم باشد چون هرگز شانس هم تیمی بودن با آنها را نداشته ام.

 

جام جهانی 2018؟

 

رویایم این است که جزئش باشم، همان طور که برای کوپا آمریکا و برای المپیک در ذهنم بود. فکر می کنم بازی کردن در جام جهانی بالاترین هدف هر فوتبالیستی است، اینکه نماینده ی کشورتان باشید و فرصت قهرمانی در جهان را داشته باشید، تلاشم را می کنم که قهرمان جهان شوم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: